Politika vračil
VRAČILA
PROSIMO, UPOŠTEVAJTE, DA NE PONUJAMO BREZPLAČNIH VRAČIL IN DA SE LAHKO ZARAČUNAJO PROVIZIJE.
Vrnitev
Ali je mogoče vrniti moje naročilo?
Da, možno je.
Če z naročenimi izdelki niste zadovoljni, jih imate možnost vrniti v 30 dneh od prejema.
V tem primeru mora naročilo izpolnjevati naslednje pogoje:
- Naročilo mora vsebovati vse ustrezne dele in komponente, embalaža pa mora biti v enakem stanju kot izdelek.
- Z izdelkom je treba ravnati na običajen način; škoda, ki bi nastala zaradi malomarne uporabe, je izključena.
- Izdelke, pri katerih je higiena pomemben dejavnik, je treba pred začetkom postopka vračila ustrezno očistiti.
- Izdelek je bil takoj ob prejemu ocenjen kot neprimeren.
- Pridržujemo si pravico, da stranki zaračunamo stroške dostave.
Vračilo bo obdelano v 7 delovnih dneh in če bodo pogoji izpolnjeni, bo vračilo v tem roku uradno sprejeto.
Pridržujemo si pravico, da zavrnemo vrnjene izdelke, če sumimo, da so bili rabljeni ali poškodovani, razen če je to naša odgovornost.
Kako lahko vrnem svoje naročilo?
Če vaše naročilo izpolnjuje zgoraj navedene pogoje, morate za začetek postopka vračila slediti tem korakom:
Pošljite e-pošto na: support@anna-ljubljana.si
Prepričajte se, da e-poštno sporočilo vsebuje naslednje podatke:
- Številka naročila
- Razlog za vrnitev
- Fotografija izdelka v primeru poškodbe
- Ime in priimek kupca
- Naslov kupca
Ko nas kontaktirate, vas bomo kontaktirali in vam posredovali točen naslov za vračilo.
Nikoli ne pošiljajte vračila na prvotni naslov pošiljatelja – pravilen naslov vam bomo posredovali po stiku z nami.
Stroške pošiljanja za vračilo izdelka krijete vi kot stranka.
Pravica do preklica naročila
Potrošnik ima pravico do odstopa od pogodbe pod naslednjimi pogoji, če je fizična oseba, ki sklepa pravni posel za namene, ki so pretežno zunaj njegove komercialne ali poklicne dejavnosti:
A. POGOJI ODPOVEDKA
Pravica do odstopa od pogodbe
Rok za odstop od pogodbe je 30 dni od dneva, ko vi ali tretja oseba, ki jo določite vi in ki ni prevoznik, prejme blago ali ga prevzame v posest.
Ker Anna Ljubljana uporablja popolnoma avtomatiziran sistem, se naročila obdelajo takoj po oddaji.
Posledično ne moremo ustaviti postopka dostave do dostave, zato vračilo denarja pred prejemom blaga ni mogoče.
Za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe nas (Anna Ljubljana) morate o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe obvestiti z jasno izjavo (npr. po elektronski pošti).
Preklic se šteje za zaključen, ko prejmemo blago.
Stroške vračila blaga krije stranka.
Registracija naročil v tranzitu
Ker izdelke Anna Ljubljana pošiljamo iz Azije, so lahko dobavni roki daljši in na njihovo trajanje nimamo vpliva.
Če je blago že na poti, preklic ni mogoč.
Pred vračilom počakajte, da prejmete blago. Seveda nas lahko o svoji nameri preklica naročila obvestite vnaprej.
Za hitrejšo obdelavo vračila nam, prosimo, pošljite potrdilo o odpremi (sledilno številko).
Posledice odpovedi
Če odstopite od te pogodbe, vam bomo nemudoma, najkasneje pa v 14 dneh od datuma prejema obvestila o odstopu od pogodbe in vrnjenega blaga, povrnili vsa plačila, ki smo jih prejeli od vas, razen stroškov dostave (in morebitnih dodatnih stroškov, ki nastanejo zaradi izbire načina dostave, ki ni naš standardni, najcenejši način dostave).
Za vračilo bomo uporabili isto plačilno metodo, kot ste jo uporabili za prvotno transakcijo, razen če se izrecno ne dogovorimo drugače; v nobenem primeru vam za vračilo ne bomo zaračunali nobenih stroškov.
VSA VRAČILA MORAJO BITI POŠLJENA NA GLAVNO SKLADIŠČE "Anna Ljubljana" V AZIJI, NA RAČUN STRANKE.